Fredag

Tyvärr så kunde jag inte vara så närvarande igår men det var jätte sent på skolan och så sen så pluggade jag till 01.00. Jag var helt slut då jag kom hem och så hade jag ingen mat med mig. Efter skolan blev jag itererat för att jag var så hungrigt så jag hade get upp att äta. Sen kring kl 22.00 så tog jag en macka. Kan ni gissa hur hungrig jag var idag på morgonen ??? Jätte hungrig.

Det är äntligen fredag och jag har gjort bra ifrån mig så jag behöver lite lyx. Jag ska lyxa mig med middag för att tills jag kommer hem så ska det vara jätte sent och då kanske ignorerar jag faktumet att jag är faktiskt hungrig och låter jag bli att äta. Ikväll ska jag se bra filmer och missa med älsklingen.
Vill att klockan ska vara 16.00 så att jag kan starta min lyx fredag.
Nu vill jag önska er en fantastisk fredag till alla er underbara läsare<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0