Oj då….

 
Hej alla fantastiska. Jag måste bara säga det : Jag är super bra kock!!! Jag har gjort en fantastisk mat som jag hittade( till största delen) på själv. Mamma hjälpte lite med att säga hur och när jag ska men sen så blev det så gott att jag kan inte sluta skritta.
 
Idag vaknade jag med ont i huvud och det håller i sig än! Det är vädret och det vet jag men det är jobbigt att det fortsätter än. Just nu var jag klart med räkningarna och bara för att jag var inte här betyder det inte att de skulle ha försvunnit.
Jag saknar motivation att skriva för att det ända jag gör är att vara hemma och pyssla med mina saker vilka ibland kan vara att inte göra mera än att titta på medan de andra jobbar. Det kan kännas underbart men jag har då åt andra sidan ingenting att skriva om. Jag har tills och med inte ens tittat på andra bloggar ens. Hur tråkigt är inte det, men jag njuter av det i största grader för att sen ska jag jobba arslet av mig:)
Nu ska jag se på tven för att det är matlagnings program.
 
Pöss och ta hand om er<3<3<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0