Åker?

Hej mina älskade läsare.

Jag vet att jag har varit borta ganska länge men jag måste ta hand om många saker som måste bara vara klart då jag ska åka härifrån. Jag är sakta men säkert på väg till att klara det. Jag har börjat flyta hemma lite och det är hur roligt som helst. Jag ska göra så många andra saker imorgon att jag kan inte ens vara länge vaken just nu. Jag ville bara säga att jag lever och mår bra och att jag ska försöka att vara mera aktiv på bloggen. Det är så fantastisk att vara i mitt hus, vakna och göra min nya Star Bucks espresso och sen på kvällen att laga gott mat och njuta av det med trevligt sällskap som ikväll. Jag lagade en fantastisk mat idag med lite vilda svamp och svamp risotto. Mmmmmm det var nytt och super gott samt hade en nytt och trevligt som sagt sällskap. Man kan inte känna sig mera lyckligt när man är hemma än det. Jag hade längtat att få vara mig hemma. Saknad att laga gott mat bredvid någon som uppskattar och hjälper med. Nu ska jag sova för att jag har jätte många saker som ska göras och jag är inte så tålmodigt. Jag vill vara utvilad och på bra humor imorgon så puss och vi hörs imorgon alla underbara.

Idag är det 25 och om bara 2 dagar ska jag.,,,,,, ( hahahaha inte IPhone 5, den är 28)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0