Godis <3

Halloi:-))
Dagen startade med tandläkare för både mig och Stella. Jag hann ganska mycket med att göra mina saker före tolv tiden. Sen var jag och hälsade på min kompis som jag har inte träffat på sjuk länge nu och sen så hann jag med att jobba lite också. Sen jag kom till Norrbotten har jag haft en konstant flöde med räkningar som egentligen skulle inte ha varit. Det har varit helt galna pengar. Mina besparingar är helt borta. Man kan inte ens gå och lyxa sig en endaste gång på affärerna. Jag är super ledsen. Nu är jag på verkstan för att fixa bilen för att det var bensin luckan ur funktion och jag körde på bensin ångor. Nu ska jag ta och betala här också och sen kan jag gå hem och dö!!!!!

Så jätte tråkigt med alla de onödiga betalningar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0