Hemma?

 
Var är hemma? Jag vet inte men nu känns hemma där jag har mina saker. Jag är super trött idag och just nu kan jag absolut inte prata eller göra något.
Jag kan inte ens tänka just nu.
Ni få ursäkta mig men det känns som om jag skulle kollapsa och dö. Kanske så tog jag lite för mycket och jobbade mera än vad jag tål. Jag var och tränade efter jobbet så då trodde jag verkligen att jag skulle inte klara att ta mig hem. Jag ska bara tvätta klart mina kläder och sen ska jag träffa min älskade ögon sen blir det sova. Jag ska titta medan jag väntar på kläderna förstås.Jag ska se vad jag ska göra imorgon, det blir kanske en kort visit utomlands. Nu blir det bara jag och åter igen jag !!! Jag ska ta mig varje möjlighet ut ur landet och se någonting annat och det medan jag kan ;))))
 
Nu ska jag och hämta kläderna;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0