Utegång…..

Hej alla underbara människor. Det var det första dagen sen jag har kommit hiit som jag sov tills jag vaknade själv och ingen störde min sömn. jag måste bara säga att det känns hur fantastisk som helst. Tänk dig hur avslappnad och utvilad man är efter en sådant sov kväll som denna. Jag har fixad jätte många saker idag hemma och imorgon så har jag dubbelt så många förstås.Jag ska försöka den här gången att göra alla de saker jag har planerat för att jag vill inte lämna här med ångest över de sakerna jag hann inte att fixa. Just ikväll ska jag gå ut och ha lite kull och träffa mina kompisar. Det ska vara rätt häftigt om kvällen går som jag vill. Hur ofta gör det??? Aldrig eller hur!!!!
 
Ja, ja jag ska inte tråka er ut nu så jag ska ta och sminka mig för att dra ut sakta men säkert. Jag önskar er en fantastisk lördag mina kära vänner och vi hörs imorgon<3<3<3
 
 
 
 
En fantastisk bild från sommaren<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0