Happy Easter

Hej alla underbara, glas påsk<3
Hur mår ni alla mina fantastiska läsare?
Jag mår bra och jag har tagit en liten paus från bloggen för att jag hade jätte mycket att göra. Det var min favorit tid att samlas med mamma och laga mat bredvid varandra i två, tre dagar. Det ger mig jätte mycket. Jag njuter av att göra det och jag redan längtat tills nästa gång.
Vi samlas hela släkten för att äta middag hos mamma och vi gör det hela tre dagar. Vi har nästan allt det man kan önska sig på bordet så det är förberedelser nå dag förre, sen är det att bara sätta igång från då man vaknar. Jag lyckades sova hos mamma och då kände jag mig som då jag var tonåring. Konstigaste var att det upplevdes nästan samma situation och känsla. Min granne som bor numera i Paris har återvänd och då brukade vi se varandra i fönstret( på andra våningen) samt vara lite bliga för att erkänna att vi små tyckte om varandra. Hela detta återupplevdes igen. Jag såg honom i fönstret exakt som förr och allt kändes som om man glögg tillbaka i tiden. Kände mig som "spider man"- att han skulle vara det alltså! Hahahaha lite konstigt, eller hur?

Ja ja, här kommer det lite bilder från våra underbara påsk:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0