In the sky

Godmorgon alla underbara läsare. Sitter på flyget hem till Stockholm. Tre dagar försvann så snabbt att jag tror inte det är sant. Jag hade det så underbart hemma. Vi hade kräftskiva och mysiga stunder på altan medan det åskande och spöregnade. Det är min favorit årstid! Åskvädret!
Jag fixade lite hemma så att Stella ska ha det bekvämt nu när hon ska ha så jätte mycket att plugga, stackarn! Hon går Natur och de har redan sagt åt de att de kommer att ha det jätte tufft samt att de måste verkligen att förbereda sig för en super tufft 3års period.
Jag tycker så synd om henne men jag vet hur duktigt hon är så jag tvivlar inte ens en sekund att hon kommer att klara det mera än galant! Min älskling är så duktigt och jag är så stolt över henne att jag känner mig som en tupp varje gång jag pratar om henne.

Nu är jag på väg till Bikram förstås. Det var hela tre dagar utan det och det känns att det kryper i kroppen och jag måste vara tre dagar till utan det för att jag ska på slinga! Hur ska min kropp klara sig?
Jag ska jobba på eftermiddagen så jag ska vara helt slut känns det som.
Ikväll är det Malmö så jag ska bara villa och ha det mysigt i hotellet med en bok som jag har tänkt köpa idag.
Nu är det puss och kram och ha en fantastisk dag idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0