Christmas🎁

Halloi alla fantastiska mÀnniskor. Jag har funderat och valde att komma hem. Varför:
Jag Ă€lskar Julen och det har varit min favorit punk i Ă„ret och efter det kommer det min födelsedag. Jag kan inte tĂ€nka mig och förstĂ„ hur folk kan lĂ€mna familjer och nĂ€ra för att fara och vara nĂ„gonannan stans med andra Ă€n de man Ă€kskar! Jag kan inte! Jag vill vara dĂ„ jag kan med mina Ă€lskade mĂ€nniskor och att Ă€lska de och att bli Ă€lskad. 
Jag kommer att dö nu nĂ€r jag ska jobba och inte della julen med mina Ă€lskade. 
Jag ska försöka att ge sÄ mycket jag kan av mig till de nu för att det ska tÀcka min saknad till Julen!
Jag har startat min dag med fantastisk Yoga och ett glas rosa Champagne sĂ„ nu kan jag njuta av resten av dagen med massor av överraskningar. Jag vet att det kommer att komma men jag vet inte bara nĂ€r. 

Nu ska jag lutta mig bakĂ„t och ta hand om min vĂ€lmĂ„ende 💝

PS. Ett stort grattis till min Ă€lskade Ebba som briljerade pĂ„ SAS och klarade alla prov pch har fĂ„tt sina fantastiska SAS vingar❀









Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0