Happy New Year !!!

Halloi alla fantastiska läsare! Hoppas ni har haft en bra fortsättning och att ni kommer att ha en oförglömligt nytt år. Jag har redan påbörjat min nya året med fantastisk sällskap, hård Yoga och en ysters trevligt middag på en av mina absolut favorit ställena. Nu är klockan super tidigt och det är jag och en SAS flygvärdinna som väntar på bussen som ska ta oss mitt jobbet. Det var lite brotom just nu för att det skulle vara bara två Express per timme idag och det visste jag inte men jag var på väg för den rätta timmens tåg! 
Jag är lagat med klänning och skor men jag tror inte att vi kommer att fyra nytt åren för att vi måste sova. Jag kunde inte sova inatt inte ens en timma har jag  sovit så jag behöver extra mycke idag sömn än någonsin. 
Jag är igång och snart framme så nu kan jag andas att jag har inte försovit mig och stänga ögonen för 20 min. 

Här kommer lite bilder: 
Första är från Mammas Nyårs bord som jag kommer att missa och sen är det från min tidiga nyårs middag 


Alltså min mamma är det mest fantastiska kvinnan i hela världen. Om jag skulle äga 20% av hennes kreativitet skulle jag vara otroligt lyckligt!!!






Kalix löjrom mmmmmm


Grillad Flundra med tillbehör 


Och kaffet som hållde mig vaken förstås 
Björnbergssorbeten var extra krämigt och god. 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0