I hade a dream!!

Hej alla fantastiska människor! Vilka dagar jag haft, of! 
Jag har haft det mest skrämande och anorlunda dagar någonsin. Jag trodde några gånger att det var slutet för mig! 
Men allt har gått bra och då kände jag mig som stor svamlare och kändes att jag ens tänkte så! 
Hur som helst så lever jag och mår bra och trots ally som hände så hade jag fantastiska stunder också. Triler på dagen och glamor på kvällen! Imorgon för jag då göra som jag vill. Jag hann inte med yogan idag pga Triler men imorgon är det ingenting som stoppar mig! 
Utöver det stora stoppet (jobbet) är det ingenting annat. 

Har mina läsare köpt alla julklappar eller? Jag har inte köpt ett endaste än och jag vet inte hur det kommer att bli men i år känns det som om jag ska köpa bara en och det ska vara den största hittills! 
Lite tufft men det är väll jul snart! Man måste ha jul känslorna och tro på magi! Jag gör det och jag hoppas jag förlurar det aldrig, tron alltså! 
Okej jag ska sluta med mina tråkigheter och önska er god natt. 
Vi hörs imorgon och jag hoppas att ni har en fortsatt mysigt söndag kväll❤️
Bilder på mina roligheter :


Gött var det!!!


Godaste sjötunga jag ätit!


Mmmmm bakad choklad med körsbärs glass^^ 

Nice pic❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0