Underbart

Halloi alla fantastiska läsare. Vakna i en annan stad i en annan land efter en fantastisk sömn är underbar. Thanks  god for King-size bed! 
Det var det bästa ide jag hade att ta nå dag före Jul och vila lite. Faktist från början var det vila lite men nu har det format sig som fest dagar. Mina kompisar har fått veta var jag är och de är på väg till mig och kl15:30 skulle de landa så de är nästan här. Nu blir det handla och sen ha det bra. Jag vill äta gott (musslor) och dricka gott. Men vad spenande och underbart!!!!
Jag ska göra det varje månad från och med nu. Jag har bokat redan nästa resan och det blir Barcelona men några nya kompisar som äger hus näre vid stranden. Den året formas som det roligaste året någonsin. Nu har jag hittat setet att vara lyckligt och jag tänker fortsätta med det. Älskar livet och livet älskar mig. 





Nu ska jag njuta av livet!!! 
Ha det gött och hoppas att ni får en underbart tisdag❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0