Yoga

God morgon alla underbara. 
Glad första advent. Hoppas ni har haft en fantastisk dag med kära och nära med massor av pepparkakor och glögg^^

Jag fick jobba så min älskade dotter och familje fick mysa utan mig. 
Jag hade lång dag och sent natt. Det stoppade inte mig för att gå upp och träna och nu är jag på väg till Arlanda för att flyga hem!!! Äntligen! Nu har jag längtad igäll mig! 
Jag har saknat hem och Stella mera än någonsin. Jag missade första flyget hem så nu ska jag vänta i tre timmar på Arlanda för att ta nästa. Det är så irriterande att Norwegian har bara en flygning från morgonen till eftermiddagen och SAS har flera-/-
Jag ska träffa en hjärtligt söt vän till mig så vi hörs på ett tag. 



Saknar Paris❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0