19 feb 2013

Nu har det gått ofattbart många dagar sen jag var här inne! Jag har inte riktigt haft möjligheten och jag tänker inte sitta och beklaga mig just nu så nu ska jag berätta om mina dagar som har gått.

Hela startade med att jag åkte iväg med min kusin till Thalin med båten. Jag hade jätte bra och det råkar vara en favorit den så kallade båten resan. Det var första gången till Thalin och jag tyckte att det var fantastisk mysigt stan men jag tycker att det skulle vara fantastisk på sommaren.
Vi gick runt gamla stan och drack varm vin. Sen hamnade vi i en gammaldags restaurang som var belyst ändats av värmeljus. Där drack vi honungs öl som var nästan som det jag hade föreställd mig från Harry Potter. Kommer ni ihåg att dem drack honungs öl?
Det var jätte gott.

På vägen ditt med båten sålde de lotteri som jag köpte och senare på kvällen van jag en kryssning med båten. På vägen tillbaka gjorde jag samma sak och van mycket sprit.
Sen så kom man lyckligt till Stockholm och hade en fantastisk middag hos kusinen. Förre middagen besökte vi större kusinen som jag hade saknad.
Nu kommer det lite bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0