9 jan 2013

Det behövdes fem gånger för att jag skulle lära mig lyssna på vad jag vill och vad jag behöver. Den här gången har jag verkligen gjort det jag behövde utan att någon sa till mig: med du kan alltid göra det imorgon!

Jag är med mest fantastiska kollegor och jag trivs så bra att det är nästan omöjligt. Vi åt på bästa platsen var på alla möjliga masage som man kunde ta och var och villade tills det var trevligt. Med andra ord så jag tror att jag är i himlen. Här har jag set bara bra filmer och det var nästan omöjligt att gå ifrån tven. Just nu går det lite trög för att jag ser på en bra film som jag har inte set tidigare.

Ikväll var jag och min kompis på vårt favorit restaurang här i Krabi. Vi har våra favoriter och vi beställer bara dem. Nu har det blivit så att när jag kommer så säger hon som sitter i kassan min beställning utan ens att titta på mig. Jag smilar och fortsätter nöjd till min bord. Vad ska man säga är man kändis så är man det, hihihi.

Ikväll var det något speciellt kväll för att det kom gäster med helikopter och vi förstod ingenting men jag är säkert att det kostade dem ( hotellet) mycket pengar för dem 12-14 personer som kom på deras middag.
Solnedgången var fantastisk och jag var så glad att jag stannade nära vattnet för att invänta det. Här kan ni se lite bilder

Vi hörs imorgon mina kära läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0