18.07.2013

Run Forest, run!
Jag har själv lovat mig att inte springa nå längre för tunnelbanan eller liknande men lik förbaskat så springer jag varje dag, varje dag! Jag blir så stressat och irriterad på mig då jag gör det att hela dagen vänder sig. Jag blir svettigt, speciellt nu när jag har börjat ordentligt och är i min nästan bästa form.
Jaja, nu ska jag slutta gnälla för de små sakerna.
Jag ska jobba idag men först är jag på väg till yogan och sen en underbart sallat och sen ska jag och jobba.
Jag har så enorm ont i nacken att jag vet inte var jag ska ta mig till. Det fick jag för en vecka sen och första träningen var bra men sen så tror jag jag sover konstigt så jag fick den från början. Jag är lite skrämd nu för att ont i en helt veckan utan att blekna till lite har jag inte haft hittills.
Jag har några dagar lediga om en vecka så jag kanske ska till läkare!
Snart är jag framme och jag har en kvinna bredvid mig på sättet som tittar och läser allt jag skriver så ska jag bara önska er en fantastisk torsdag. Vi hörs lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0