Ensam

Halloi!!!
Jag har precis lämnat Stella och Janni på flygplatsen och är framför teven. Nu ska jag se en film och sen ska jag sova för att jag ska tidigt för att träna och sen ska jag jobba. Jag hade inte tid eller möjlighet att uppdatera bloggen för att jag var och jobbade utomlands och hade super dåligt internet så att jag kunde inte ens spela Candy!!! Ni vet den där spelet som alla spelar och alla kan inte sluta spela!!! Jag är också fast där och har svårt att skuta spela den. Jag blev tröt just ny och ska verkligen ta och lägga mig utan att jag ser filmen. Jag kan se den imorgon efter träningen istället. Här kommer lite blandade bilder från mina dagar med älsklingen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0