Ledigt<3

Det har varit ett tag sen jag var på riktigt ledigt. När jag säger det så menar jag verkligen att bara vara med mig och tänka vad jag vill och med vem!!!
Ska vi säga att jag verkligen kommer inte ihåg när det var???!!!

Jag var tidigt och tränade efter det tig jag en runda runt mina favorit platser åt och kollade på affärerna. Det däremot resulterades med att jag har lagt undan en massa kläder som jag vill handla idag. Jag ska se hur jag ska göra med de. Har bokat också tid för att fixa naglarna för att jag är less på att oroa mig för de. De går sönder från det minsta krock med saker och gör sönder många strumpbyxor som tillslut blir jätte dyrt. Nu för tiden är man (nästan) tvungen att få köpa de speciellt gjorde för oss strumpbyxor från Apoteket som kostar 279kr/par. 0_o
Vad ska man göra annars, det fins ingenting annat som håller venorna på plats och motverkar på ett så bra sätt spruckna åldrar!

Lite bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0