Morning

Halloi alla där! Jag är tidigt idag och imorgon blir jag ännu tidigare.
Jag la mig kl19.10 och somnade men efter kl 24;00 vaknade jag och var vaken till kl03:30. Då skulle jag uppför att kunna ta mig till jobbet. Jag ser inte ut som en människa och jag hoppas att det går bort så att jag aka skippa titta ner och skämmas. Förmodligen är allt detta bara i mitt huvud och ingen annan ser det jag ser och ser det jag känner!
Ni förstår vad jag menar eller hur?
Efter jobbet har jag förbered min väska för träningen och jag hoppas att jag hinner och att jag kommer i tid. Eftersom jag ska vakna imorgon ennu tidigare än idag så jag måste vara extrem snabbt efter träningen så att jag kan sova och vara utvilad dagen efter.
Nu ska jag ta och läsa lite mail tills jag har kommit till jobbet.
Ha en fantastisk fortsatt trevligt tisdag och vi hörs lite senare.
Kram på er<3

Se vilken lugg jag provade!! Någonting att fundera på eller ingenting alls;-))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0