Torsdag

Jag njuter till 100% av min ledighet i Stockholm. Det finns allt det man behöver och vill! Älskar att kunna göra det jag vill!
På morgonen var jag och tränade och efter det blev jag otroligt sugen på en gjort av mig grekisk sallat. Då handlade jag åkte hem och åt med kef! Kef betyder nöje på Svenska tror jag. På vägen hem köpte jag jordgubbar och hade de som dessert. Sen skulle jag sola men solen försvann hela tiden och då blev det inte trevligt i skuggan. Jag uppskattar skugga soliga dagar med det är då. Sagt och gjort, fixade mina naglar och då använde jag min kort som jag hade sparat i ett år så jag fick betala bara halva priset. Fantastisk eller hur?
Nu sitter på på Mood och äter en underbart gott bröd före jag ska på middag. Jag kände mig så hungrig så jag köpte bröd istället för kakor, däremot så vet jag då inte om det är bättre!! Nu har min kompis kommit så jag ska iväg.
Kram och ha en fortsatt trevlig dag alla fantastiska läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0