02.06.2013

Men tänka sig att det är redan Juni månad!!! Vart har tiden dragit? Jag känner på mig att den sommar kommer att försvinna jätte snabbt och att snart ska man tänka på julklappar!!! Vad tycker ni?
Hade fyra dagar och dem spenderade jag hemma med familjen. Vädret var fantastisk och jag njut till tusen!
Vi var till och med på stranden med Stella. Hann också att rengöra och fixa altan så att vi kan sitta och äta ute. Vi hade jätte tur med vår middag på altan. Då vi satte oss ute och tände alla ljus, satte på lugn och avslappnande saxofon i högtalarna så kom det en så fantastisk hård regn att det blev blev så romantisk. Vi satt och njut ut av det så mycket vi kunde. Jag hade jätte underbart tid med älsklingen.
Körde min moped och gjorde saker man hade längtat efter att få göra.
Nu är jag på väg till Stockholm för att jag börjar extremt tidigt imorgon. Slut på det roliga och nu är det jobb som gäller. Jag har längtat efter det också för att nu vart det ett tag sen jag var och jobbade. Det blir så (längta) när man trivs på jobbet.
Jag älskar mitt jobb!

Det blev många tagningar här under, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0