05.06.2013

Hej alla underbara.
Jag är i fantastiska Göteborg och ska snart sova. Jag mår jätte dåligt. Igår på väg till Expressen knäböjde mig och tappade andan för att halsen stängdes. Jag känner av det än och hostar enorm. Efter det att vi kom till Umeå uppsökte jag akuten och de kunde inte fastställa vad jag hade men de skrev ut åt mig sprej för astma. Nu när jag tänker tillbaka så kändes det som det men jag är inte så säkert. Jag hade lite ansträngande dag idag med att försöka hålla tillbaka min hosta så att jag aka inte hosta framför passagerarna. När jag kom till hotellet idag somnade jag på en gång och jag tror att jag måste villa nu för att det har tagit hård på kroppen.
Jag älskar att vara i Göteborg fast vi är vid flygplatsen den här gången.
Ta hand om er fantastiska läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0