06.06.2013

Älskar min jobb. Jag hade så kull fast att jag hostade som jag vet inte vad idag på jobbet så hade jag det super kull. Vi skrattade vi jobbade och skrattade lite till. Det var tidigt idag men jag sov tillräckligt så tills jag gick ner till frukosten kändes det som om jag var försenad så det skapade lite panik hos mig. Älskar Göteborgs frukostar, på just denna Hotel.
Vi kom tillbaka på eftermiddagen och jag var jätte lat så jag stannade på rummet och åt choklad.
Igår träffade jag min älskade Ebba och vi tog den berömda räksmörgås på hotellet. Sen satt vi nere ett tag och snackade om allt. Ikväll blev alldeles för lat att gå ner. Jag har också en enorm hosta så jag ville stanna på rummet förr att inte hosta på bordet framför folk som äter.
Nu ska jag sova för att jag ska vakna kl: 03.30!!!
Jag hoppas att jag kan somna så att jag kan vara utvilad imorgon. Det kommer att bli tufft imorgon på jobbet men med de kollegorna som jag har med mig så tror jag att det kommer att gå som på dans. Hahahaha jag vet inte om man säger så!

Sov så gott godfolk och vi hörs imorgon<3


Kommentarer
Postat av: Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Det är bra när man gillar sitt jobb:D
Vad jobbar du med?

2013-06-10 @ 18:26:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0