12.06.2013

Morning my friends!
Hoppas ni mår bra som jag känner mig just denna fantastiska morgonen. Klockan ringde 03.20 och jag blev morgon pigg på en gång. Det är så inte mig att vara men sen ett tag sen känner jag en skillnad med mina morgons.
När man få kärlek hemifrån och få lite hjälp känner man att man kan ta över världen och dränka det med kärlek.
Det känner jag i allafal.

Föra veckan för att jag ska hinna med Expressen hållde jag på att dö och idag tog jag nattbussen som tog 24 min istället för 17 min som tunnelbanan och jag är i tid och utan stress. Det är en enormt skillnad och tyvärr men man lär sig efter sina misstag.
Jag sitter just nu på Expressen och ska till jobbet men på kvällen så sover jag i Luleå.

Jag måste gå igenom några e-mail så vi få höras lite senare.

Ha en fantastisk dag mina underbara läsare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0