13.06.2013

On my way to work!!!

Goodmorning everyone!

Jag är på strålande humor fast jag är lite trött idag. Jag skulle behöva sova några timmar till för att få vara bra igen men det var lite tufft att somna igår.
Jag ser glada studenter idag på tunnelbanan så jag förstår att de mesta har vaknat med fantastiska känslor och förväntningar idag. Sommaren börjar och skolan slutar! Vem skulle inte vara glad?

Idag blir det Italy och sen så är det Stockholm för två dagar. Jag ska inte hem i allafall än så länge!

Nu ska jag bita till Expressen så jag måste hoppa av.
Ha en fantastisk dag mina underbara läsare. Imorgon är det fredag och jag ser fram emot en lång, lång promenad vid vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0