17.06.2013

OMG, snart är det midsommar!
Tiden flyger säger jag bara!
Det var som igår jag var 20 och trodde (blev intalat) att jag var för gammalt nu.
Imorgon jag kommer att vakna ur och inse hur mycket jag ville göra men jag har inte tagit hand om det och då kommer det att vara sent för att jag kommer att vara 65-70 eller någonting sådant. Jag tror att varje människa vill föra och åstadkomma mycket men att man alltid hittar ursäkter till varför man ska inte kunna göra det nu och varför man ska göra det lite senare.
Vad tycker ni?
Oj så känsligt jag blev idag!!!
Okej nu ska jag sluta att tråka ut er och ska få prata lite trevligare saker. Idag börjar en av de sista slingorna som jag har och er svider för att jag älskar slingor. Jag ska nära mina trakter och jag älskar deras Hotel för att det är liten personligt och mitt i stan. Jag ska visa er bilder så fort jag har kommit fram.
Igår försökte jag sova men det gick inte för att jag sov på en nytt säng och kroppen var inte vann vid det så jag somnade kl 02.30
Klockan ringde 03.25 och just nu sitter jag i kvälls bussen för att det är alldeles för disigt för tunnelbana så man måste klara sig med bussarna. Nu när det är sommar känns det bara trevligt att ta en promenad (mellan buss och Expressen, för att det är ett bra avstånd emellan de) i varma och soliga dagar som den.
Men på vintern och med väskor och jag som fryser arslet av mig vet jag inte hur det ska gå!
Hoppas att jag börjar inte oroar mig för detta redan från nu för att då hår jag galen.
Ny säger jag hej då och ha en fantastisk början på veckan. Jag önskar er mycket lycka, hälsa och kärlen för denna vecka. Gör nått roligt och vänta inte för länge!!!
Pöss alla underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0