20.06.2013

Snart är det mittsommar!!!!
Vad har ni för planer för mittsommar?
Jag ska vara med familjen och jag är ledigt just då.
Igår kom jag tidigt hem och la jag mig framför tv och stannade där för att min mage var enorm och det kändes super obehagligt till att röra mig eller ens till att vara med och bland folk.
Kremi haren kompis från Bulgaria som hälsar hos henne så de var ute och utnyttjade den fantastiska soliga eftermiddagen med att vara och va kull på Gröna Lund. Det var länge sen man var där och hade kull. Jag kan säga att jag faktiskt längtar efter att ha så roligt.
Det kommer tider då jag kan också lämna lite rid för roligheter.
Vi stannade till halvtvå och pratade med varandra. Det var jätte trevligt och jag behövde verkligen det. Idag fast att jag la mig så sent och hade vaknat jätte tidigt på morgonen och var så trött fast allt detta så vaknade jag kl09.00!!! Varför??? Jag vill då jag behöver inte vakna tidigt att få vila kroppen och hjärnan. Det är det bästa medicinen för min kropp: SOVA!!!

Hahaha, nu efter att vi pussades och kramades och tog jätte många bilder så lämnade jag de älsklingarna är är på väg hem. Nu ska jag krama och pussa mina andra älsklingar.
Vi hörs mina underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0