26.06.2013

Hej alla fantastiska,vet ni vad det är för dag idag?
Dagen då Man of steel släpps it!!!
Yes, nu har jag väntat längre för den dagen.

Hur mår ni? Hoppas ni mår bra och jag mår också bra.

Jag var och jobbade och igår så var det första dagen då jag sov helt själv i huset i Stockholm så jag kunde inte somna tills kl24.00 och vaknade 03.25!!!
Jag är så trött idag och jag har en lång dag men eftersom jag kunde dricka min espresso på morgonen kan vi säga att det kvittar om jag är så trött som jag är.
Jag saknar Kremi och familjen men de måste ha deras semester.
Medan jag väntade på de igår satt jag på Crew rummet och tig 1,5 timmes massage. Gissa om jag hade det super bra? Ja, mera än bra, tiden bara flög iväg! Jag körde bilen tillbaka och sen var det att sova för att tiden var mycket.
Nu ska jag önska er en fantastisk dag och vi hörs lite senare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0