27.06.2013

Godmorning alla underbara läsare. Hur mår ni, hoppas ni sovit gott och att ni är piga och fräscha:-)

Just nu är kl 03.43 och jag sitter och väntar på bussen och just jag skrev så så kom den.
Idag har jag vaknat kl 02.30!!!!
Gissa om jag kunde vakna? Nopp!!!
Det var tufft ska jag säga, man går och lägger sig denna tid!
Spelar ingen roll när man älskar sin jobb, eller hur. Det är genast mycket lättare och man har det roligt till och med. Jag har det i allafall.
Igår då jag kom hem solen värmde och det kändes väldigt onödigt att gå och lägga sig så tidigt. Det var super varmt och kändes väldigt kvavt ute. Man skulle vilja utnyttja den dör dagarna på ett bättre sett än så där. Jag vill sola och ligga ute i solen. Hopas att imorgon eller idag blir det varmt och skönt för att jag slutar vid 12.00 så jag skulle vilja sola!! Börjar likna en Viking!
Oh jag älskat min nya doft! Det är apelsin och hela jag luktar gott som om man vill sätta tänderna i! Hahahaha.... I wish so:-)
Nu ska jag och jobba men jag hoppas att ni ska få en fantastisk dag idag och förhoppningsvis mycket och varmt sol.
Mammas lilla älskling mår dåligt så jag önskar henne att bli bra idag och att ha det kull nu när det är sommar och hon har ingen skola.
Puss min älskling <3
Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0