30.06.2013

Halloi!!!
Vilken dag det var idag !!!
Jag har haft två helt fantastiska dagar igår och idag. Igår var jag på jobbet men slutade vid 11.00 så jag var tillbaka hemma och solade lite och sen for jag ut åt med en kompis och sen var jag och såg på Men of steel!
Fantastisk ska jag säga till er som har inte sett det än och som funderar om att se den. Jag var helt klistrat vid sättet av spänning och var helt tagen ut av deras super otroliga effekter så nya och så fantastiska. Jag kan se det igen om ni frågar mig. Jag älskar filmer som har ingenting med verkligheten att göra förvarar verkligheten är tråkigt och jag lever i den.
Idag var jag så trött på allt så jag tänkte och planerade att stanna hemma och inte göra nåt. Till slut bestämde jag mig att inte vara så lat och därför så plockade jag alla kläder och sängkläder och kastade de för tvätten. Sen klädde på mig och for för att träna. Det var 3-4 månader sen sist så jag kan säga att jag höll på att dö! Efter det kände jag mig fantastisk och nu mår jag sämre.
Jag köpte mig Thai mat och det var fantastisk men jag tror att jag åt alldeles för mycket för att jag känner att maten är på väg tillbaka!
Just nu ligger jag framför teven och tillåter maten gå iväg..... om det är nu möjligt!!!!
Jag ska ta och Googla lite saker som jag är nyfiken över.
Jag säger godnatt och sov så gott så hörs vi imorgon<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0