Mott jobbet

Egentligen skulle jag vara ledigt idag men jag fick jobba så jag är lyckligare. Jag älskar att jobba istället än att sitta och vänta. Det ser ut att vara varmt idag. Jag slutar jätte tidigt idag så jag tror att jag ska gå och sola efter jobbet och sen ska jag på bio. Jag ska bara lyxa mig idag. Jag har inte planerat någonting för mat men jag tror att jag ska äta med en kompis idag. Allt beror på om allt fortsätter som planerat för att sista tiden allt ändras i sista sekunden.
Jag sov till 04.10 och sen var jag helt vaken och kunde inte somna om.
Jag återkommer med mera information till er på en liten tag. Nu ska jag läsa lite mail's.
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0