On my way

Halloi!!! Hur har ni haft det på Midsommar? Jag var med familjen och det var bra.
Jag har nu städat och fixad hela stugan så nu kommer det första omgången. Det känns lite spänd just nu. Jag vill höra vad de tycker om min stuga och om de tycker som mig att det är bedårande där speciellt då man se och hör havet.
Idag åker jag tillbaka till Stockholm för att jag jobbar imorgon. Ärligt sagt så känner jag inte att jag vilar på mina lediga dagar. Jag har flugit nästan varje ledig dag och jobbat också så jag kan säga att jag längtar efter semester. Det däremot kommer att dröja jätte länge för att jag vet att jag kommer inte att ha semester det närmaste året.

Nu ska vu borda och jag vet inte ens om jag kommer med denna flygning.

Mamma gjorde palt föra gången och jag drömmer mig fortfarande tillbaka till palten!!!

Håret fixad av en kompis!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0