Stolt Mamma är jag idag!

Min älskling klarade moppe körkortet från första gången. Jag tänkte hela dagen på det och kunde knapp vänta tills vi landade så att jag kan ringa och fråga hur det hade gått.

Grattis min älskling<3
Nu ska mamma köpa dig en moppebil och sen är det bara att tutta och köra!

Vad ska man göra man har ändå bara en älskling så man ska se till att ge så mycket man kan för att vi har bara det livet. Vi har inte två för att spara som vissa gör och vill inte ens ringa för att kanske inte ge någon slant!!!
Alla vi kan inte tänka lika!

Jag hade jätte förseningar så vi blev förkortade med en övernattning så ikväll istället för att sova i Luleå så sover jag i Stockholm.
Nu ska jag sova för att jag ska jobba tidigt och jag måste vara pigg o glad så att jag kan ha det bra. Nu måste jag jobba dubbelt så mycket för att det finns en lång lista över saker jag vill köpa!!!
Sov så gott mina älskade vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0