02.03.2013

Hemma. Jag är tillbaka hemma för några dagar förre jag gör min sista flyg enligt schemat. Det kanske dyker upp en till resa eller nåt men det vet man aldrig. Jag har ingenting intressant att skriva. Väldigt stressat och ber dragen så jag vill inte deppa er med.

Det är alltid en och samma sak förre min eller exakt på min födelsedag, det går aldrig att fira med glädje. Det har alltid varit lite pressad glädje och tillgjort.
Jag ville komma och ge lite tid till mina nära och kära men det blev inte som man hade tänkt sig.
Nu kommer jag att återvända med enorm besvikelsen och ångest. Det måste väll verkligen slå alla rekord hittills.

Här kommer lite bilder då jag åkte från Langkawi till Kuala Lumpur. Detta är allt från vägen ner till Phuket. Se vad vackert det är:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0