12.03.2013

Halloi. Hur mår mina underbara läsare?
Jag är hemma och jag gjorde mig illa idag. Bu-hu för mig.
Jag tänkte att jag ska träna lite och det gjorde jag men jag tror att jag pressade mig lite hårdare för att jag har jätte dåligt samvete över att jag är hemma och kan inte träna medan mina kompisar tränar två gånger per dag. För er som har missad det så har jag anmält mig till Svensk mästerskapet på Bikram Yoga i Stockholm och det är det första mästerskapet för Sverige. Det finns människor där som har tränat 10 år och då är det den äldsta. Andra har tränad i 5-6 år. Jag har inte ens tränad i 6 månader. Jag har tränad 2 veckor i USA och två månader i Stockholm. Jag anmälde mig för att jag ville sätta lite press på mig. Typisk jag!
Nu blev jag också lite på och ville helst vara med och tävla men jag vet inte hur jag ska klara det när jag har inte möjlighet att träna. Tyvärr men så fins det inte Bikram yoga i Norrbotten. Inte i min och bredvid min stan i allafal.
Jag sträckte min nacke idag på morgonen och det är jag lite besviken över.

Här kommer lite bilder från mina resor:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0