17.03.2013

Halloi. Hur mår mina älskade läsare?
Själv mår jag fantastisk. Det är så underbart att vara med de man älskar och njuta av deras sällskap. Vi har ätit gott och har haft fantastiska stunder tillsammans. Det har snöat så fantastisk som på en sagoberättelse stora men sakta flingor.
Jag har njutit av alla moment som jag har haft här. Jag och Stella har tränat. Jag önskade mig bara att jag kunde träna yoga här också. Min älskade mamma kommer imorgon kväll. Jag kan knapp vänta tills de kommer så att jag kan få höra hur de har haft det. Jag vet bara att vädret har inte vari så jätte trevligt mot de, men att de har haft trevligt ändå. Jag är jätte tröt idag och jag ska lägga mig nu men vi hörs imorgon mina älskade läsare. Kram på er vilka än ni er<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0