21.03.2013

Hej alla underbara läsare. Idag är man i Phuket. Älskar den här landet med alla underbara människor. Jag har verkligen bra och jag önskar att alla kunde se och vara med alla dem fantastiska sakerna jag är med om. Idag var det lång dag. Ned jag bara skojar. Idag var det en underbar dag. Flög första klassen på vägen hitåt och sov som jag vet inte vad. Sen åkte vi i tre timmar buss men det kan man ta efter den fantastiska flygningen. Vi lyfte med mig i cockpit. Det var fantastisk. Jag ska säga så där: min första lyft från Thailand var jag i cockpit och nu avslutar jag säsongen med cockpit från Stockholm. Det är fantastisk att se 330 lyfta med den kraften och vara med allt. Jag älskar allt som har med flyg att göra så det var min höjd punkt där. Vi hann ingenting mera än att äta och ta massage samt köpa lite bara passerande förbi så där. Nu ska jag sova för att vi ska träna jag och min kompis imorgon kl 08.30 förre frukosten så att vi kan äta i lugn och ro förre stranden. Jag har planerat att jag ska spendera hela dagen där så det är bara så!!!
Hahaha ok nu är det: sov så gott mina underbara läsare.

Lite bilder. Börjas från flyget:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0