24.03.2013

God dag mina underbara läsare. Hur mår ni? Hoppas ni mår bra och njuter av det glada sol som värmer i en kallt dag som detta.

Jag somnade framför tv igår och jag vaknade ganska tidigt idag. Jag har packat min väska och alla saker som jag hade och ägde här i denna lägenhet. Idag biter jag plats och måste säga med sorg i mitt hjärta att jag verkligen älskade denna plats. Det var så bekvämt, platsen var absolut i mitten av allt jag ville och behövde.
Man ska inte vara ledsen över sådana saker man ska tänka att när en dörr stängs öppnas alltid en annan. Jag vet inte det kanske blir det nästa som jag kunde ha gjort och det kan bli absolut tvärtom men det ska jag få veta först efteråt.

Just nu så sitter jag och njuter av ett glass rött och läser bloggar för att invänta min flyt hjälp. Jag var på väg till att träna men min kort var slut så jag tänkte att det var helt onödigt att få investera i ett nytt kort nu när jag ska åka hem och vara där ett bra tagg.

Nu ska jag fortsätta att läsa bloggar och vill önska er en fantastisk söndag och hoppas att ni kan vara ute och bara lada er med positiv energi i denna fantastiska solen.

Lite bilder från Thailand :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0