27.03.2013

Hej alla underbara.
Tänkte önska er en trevligt kväll och berätta att jag är lite upptagen de här dagarna så jag ber om ursäkt om ni märker att jag saknas från bloggen. Jag har jätte mycket att göra och vet inte vad ska man börja med. Jag vill vara man alla och höra allt så då blir det svårt att göra det man ska och måste göra.

Jag var på jobbet idag och sen var jag hos mamma resten av kvällen. Vi satt pratade och umgicks. Jag hade saknat våra stunder. Från imorgon ska vi börja laga mat för påsken. Jag älskar dem dagarna man kommer närmre sin familj och man är hela tiden med dem. Jag är lyckligaste tjej just nu.

Förra inläggen berättade jag att hade fått en lite sent födelsedags present men jag berättade aldrig vad det var så ni kan ni se lite bilder här under. Jag ska lägga mig nu för att jag ska jobba tidigt imorgon. Hoppas ni få en trevligt fortsatt onsdag kväll och sov så gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0