11.05.2013

Halloi alla underbara läsare. Jag har haft jätte fantastiska dagar fyllda med massor av blandade upplevelser. Hur har eran dagar varit?

Jag ha varit Stockholm och har inte haft möjlighet att åka hem men det kan man verkligen räkna med att det blir så vissa månader och i mitt fal så måste det väll vara så att de första månaderna kräver sådant. Tyvärr så är det sant och jag ger så mycket ut av mig men jag måste göra eller hålla ut pga att jag ska göra det jag är här för. Jag saknar så extrem min dotter att det finns inte tillräckligt med ort att beskriva mina känslor av saknat på min dotter.

Jag ger mitt liv för henne och jag måste vara 1000km från henne för att säga det!!! Detta är orättvis mot mig tycker jag!!!!!

Jag har varit med Kremi och Olof idag och sen på kvällen gick jag ut med mina kompisar för lite roligt.
När vi går ut så skapar vi kaos. Här nere kan ni se beviset på:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0