15.05.2013

Halloi alla fantastiska där ute!

Hit mår ni? Jag mår bra och jag blev utkallat så jag är lyckligt. Jag har inte tid att inte göra pengar så ni förstår hur lyckligt jag är!!!! Hahahha, ja ni förstår:-)

Jag kunde inte sova, jag var vaken till 4.30 och vaknade kl 10.00 så det blev inte så mycket sömn fast jag var jätte tröt igår då jag kom hem.
Idag slutar jag tidigt så min ledighet börjar tidigt. Jag har planerat att få träffa några kompisar för fika och jag längtar verkligen, sen så tror jag att det blir nå lyxmiddag också där emellan.

Jag läste en ganska bra sak och vill verkligen ha lite tid att få kunna fixa de enkla men super bra saker som jag älskar att göra faktiskt. Jag måste köpa stort burk med Spirulina. Jag vet att Stella kommer att ta den så därför skrev jag stort!!!;-)

Här under fortsätter mina bilder från Alicante. Dem är jätte många så ni kommer att få flera inlägg med de och jag nu inte bli les förstås. Här har ni recepten på en fantastisk smoothie.
Ha en fantastisk dag underbara läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0