16.05.2013

Halloi.
Idag är jag ledigt verkligen ledigt. Jag vaknade och gjorde en masa saker som jag ville ha gjort för säkert två veckor sen. Sen så tog jag på mig bikini och la mig i Vikis studsmatta för att få lite sol. Jag har gått igenom mails och gjort allt annat än att sola men åtminstone är jag ute och få vitamin D. Jag ska nu ta och promenera till mataffären för att jag börjar bli ganska hungrig. Jag ska göra mish-mash! Det är Bulgarisk recept och jag älskar den sorts mat. Sen har jag planerat att ta igen mina serier som jag har totalt glömt att titta eller rätt sagt har inte haft tid att göra det.

Önskar er en fantastisk fortsatt dag mina älskade läsare<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0