Hemma....

Halloi alla ni som är vaken. Jag kom till Stockholm nyss och är på väg hem. Jag hade jätte roligt dag med otroligt trevliga kollegor. Jag hoppas att jag få jobba imorgon för att jag tycker inte om att sitta och vänta vid telefonen när jag har Standby.

Det känns verkligen att sommaren är på väg och man kan inte sluta drömma. Jag vill ha en fantastisk sommar med massor med resor som jag har planerat och mycket emotioner. Jag vill vara och resa med min familj och jag hoppas att det kan fullföljas.

Snart är jag framme så jag måste lägga telefonen för att ta tunnelbanan. Här kommer lite bilder från Alicante:

Sov så gott och till er som ska vara vaken ha en trevligt fortsatt måndag<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0