I'm steel living and breathing!

Hslloi!!! Det var länge sen igen då jag skrev i bloggen. Jag har dåligt motivation känd det som. Då jag är glad lyckas jag göra så många saker och tvärtom då jag är ledsen orkar jag inte göra saker. Så känner väll varje en människa tycker jag. Jag var hemma och hade det super trevligt tills jag öppnade min mun förstås! Bortsett från detta så hade jag super alla de 4 dagar. Jag fick så mycket kärlek och bra stunder att jag har nu laddat för en månad. Trevligaste är att jag behöver inte vara utan det i en helt månad igen för att efter två dagar är jag hemma igen. Jag vill åka till Grekland men jag behövs hemma nu för att nu är det tiden då min älskling behöver sin mamma: skolavslutning!!!!
Jag vill vara där och ge stödd och hjälpa med det minsta som behövs! Vad är mammor om de inte gör det just nu när våra barn behöver oss som mest.
Jag kom igår till Stockholm och jag har stb. Jag hoppas (som vanligt) att jag blir utkallat för att jag orkar inte sitta vid start linjen i 10 timmar. Jag jobbar hellre än att sitta då det ska jobbas!!
Då jag var hemma åkte jag med familjen och tog super bra bilder vid solnedgången och här under kan ni se de.

Ha en fantastisk fortsatt trevligt dag och vi hörs lite senare<3

https://cdn2.cdnme.se/1833617/7-3/pic_51a4921ae087c3269572b3a1.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1833617/7-3/pic_51a49264ddf2b378d843e4ee.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/1833617/7-3/pic_51a49283ddf2b37906d04058.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0