Happy Sunday

Halloi alla underbara läsare. Hoppas ni mår bra och att ni har en fantastisk Söndag. 
Jag mår bra och är på väg till jobbet. Jag kom hem jätte sent igår natt från jobbet och därför bestämde mig att sova ut och inte skynda mig till Yogan. Jag vet också att jag kommer att ha ångest omgående detta men just nu så har jag inte det och jag hoppas att jag inser att man måste prioritera rätt för att må bra. 
Jag var enormt trött och kände att jag skulle nästan ge upp allt och bara sluta ned allt jag gör så därför even den stora ångesten så kommer jag att håla fast vid denna beslut. 

Jag är hungrig och jag glömde min mat(banitchka) hos sötkusinen så nu måste jag köpa mig mat fast jag såg fram emot att äta min goda banitchka på Arlanda Expressen. 
Allt detta är tack vare stressen!!!!
Idag blir det Dubai.  Jätte lyckligt att jag fick två Dubai på två månader. 
Jag har världens coolaste Crew med mig så jag sprattlar av glädje och förväntan. 
Vi hörs på ett tag men tills dess önskar jag er en skönt söndag med massor av bra mat, glädje och kärlek.


Godaste pasta som jag åt i Italien. 
Lite bilder från den tiden:











Här kommer saftan risotto med dyraste i världen svamp: Tryffel!!!

Det må vara super dyrt men det var värld varenda krona!


Det var min rätt: spenat lasagna!



 
Tiramisu ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0