Hemma

Halloi! Hur mår mina älskade läsare?
Jag mår bra och faktiskt ännu bättre, jag mår super bra. Jag har haft en jobb resa som var så roligt och intensiv att nu behöver jag semester. Jag tog den tidiga flyget hem fast vi skulle stanna där tills kl17:00 idag. Men jag tänkte att jag kan komma tidigare (fast då jag gick upp från sängen hade jag sovit bara 5timmar) så att jag kan ta en yoga och sen flyga hem tidigare för att min bil är under en enorm snödriva och jag kanske ska behöva start hjälp så vill jag inte göra allt deta i mörkren. Jag längtar hem!!! Ska starta elden ska laga gott mat och ta mig en rött!!! Det tycker jag kommer att kännas välbehövt. Jag vill fylla badkaret och liga där i timmar med en bok som jag läser. Oh vad jag ser fram emot att komma hem! Men först ska jag ta upp bilen. Hahahaha låter konstigt jag vet!
Nu ska jag lutta mig bakåt och avnjuta av min kaffe som mina kollegor tog med sig för mig.
Puss vi hörs alla fantastiska läsare och hoppas att ni få en underbart dag idag❤️






Take Paris with love❤️










Åt på en fantastisk restaurang och hade så trevligt ändå fram till morgonen!


Love the food !



Nice place!!


Gud så gott det var!!



På flyget hem hade jag jätte trevligt med underbara macarones från Laduree ❤️


Och några croissanter mums. Längtar tillbaka ditt❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0