Ledsen

Idag är det dagen som jag är jätte ledsen. Jag kan tyvärr inte beskriva min besvikelse och min ledsenhet. Jag vet inte om man kan kalla den så men det är just så jag känner. Ledsen att behöva ge det till er. Jag lovar att jag ska försöka att fixa mitt gamla och kasiga/stolta Katia. Många har glömd vem jag var och jag hör massor av bullshit men snart så tror jag att inaf kommer snart och då är det inaf! Jag trode aldrig att jag kan ha så stort tålamod och att jag kunde tåla så mycket. Det var ett prov mot mig och jag vet nu att jag kan och att jag har klarat det men från och med nu är det klart med det. Say hello to The old Katia! 
Nu ska jag vara den absolut ärliga Katia, pressis som jag var förr! 

Orkar inte vara ledsen och negativ. Kag vill vara glad och lyckligt!!! Jag vill inte tillåta människor köra med mig. Jag vill he kärlek och glädje och kunna hjälpa alla runt omkring mig så att vi kan leva i en bättre värld! Är det så svårt att förstå.  Jag vill kunna vara lung i mitt själ! För att kunna vara det så måste jag se till att världen runtomkring är okej. 
Jag älskar är och jag hoppas att nu förstår mig rätt. Sov så gott och vi hörs imorgon. 




















Sov så gott ❤️❤️❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0