Well, Well

Jag sitter på vårdcentralen och väntat på besked om vad som är fel med mig! Jag har haft lite problem med min hälsa så nu var det dags för domen! 
Nyss kom ut från läkaren och han var väldigt forsiktigt och duktigt så det finns schans att man har hamnat hos en verkligen duktigt en! 

Jag är hemma och idag orkade jag inte gå upp från sängen. Allt ländes meningslös och jag är väldigt besviken på mig och denna grå känslan. 
Jag tror att jag är på väg mot vägen (igen)! Hoppas jag har fel och att det kommer att passera. 
Nu till lite roligare saker. Då jag var i Dubai köpte jag massor av saffran så jag kan knappt vänta att åka på affären för att handla så att jag kan börja baka!!!! Oj så gott det ska vara med saffrans bullar och lucekatter och pajer och massor med andra saffrans saker. Jag ska laga gott mat idag så att jag och älsklingen kan njuta av kvällen och myssa i soffan med elden på. 
Jag älskar tiden runt jul och alla dessa mysiga stunder som är kopplade runt jul. Känns pirrigt i maggen, jag tror eller vill tro på Jul-magic❤️
Är det flera än jag som väntar på Julens magi? 

Nu ska jag ta lite blodprover så vi hörs senare❤️

Ha en fantastisk måndag mina älskade läsare ^ ^ 


Halloween hos mammsen min❤️



Hahhaa söt va?


Hilton i Finland 


Sov som en princessa ❤️


Frule hos mammsen och princess Daizy!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0