Yoga

Nu var det efterlängtat och even att jag vaknade efter bara 6,5 timmar så är jag taggad och ser fram emot. Om jag fick möjligheten så skulle jag vara på yoga två gånger per dag! Jo jag vet att det är överdrivet men jag är sånt! 
Nu ska jag träna och sedan ska jag till jobbet och det kommer att kännas super stressad om inte allt går dom jag har planerad. Vi ska få se om jag hara allt med mig och att jag har räknat med allt! Känns redan att jag har glömd att räkna med nåt. Håll tummarna ni snälla läsare så att jag kommer i tid och dör inte v stress på vägen ditt!!! 
Hahahha det skulle väll inte vara en nyhet eller hur?

Jag jobbade med jätte trevliga kollegor igår och träffade mera kollegor på väg hem och de alla gjorde min dag. Älskar alla mina kollegor, de är fantastiska, snälla och omtänksamma. Nu ska jag kliva av men jag kommer skriva mer på väg till jobbet. 
Kram och ha en underbar lördag alla söta❤️



Den vackraste solnedgången som jag har sett och det från kontorets fönstret.










Hemma!





Umeå bjud på goda saffransbullar ❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0