02.10.2013

Halloi alla fantastiska läsare. Ber om ursäkt för min stora frånvaro från bloggen men jag har bara mera och mera hektiska dagar som jag försöker att prioritera de mest viktigaste saker först. Jag försöker som sagt och ibland är det okej men ibland så går det bara inte. Jag är och jobbar i Luleå just nu så jag hade möjlighet att få träffa min älskade Stella så att det blev svårt att gå hemifrån. Jag saknar henne och att krama henne. Idag ska jag till Rome så jag är lyckligt. Då jag kommer hem måste jag skynda mig till träningen för att det börjar bara en time efter det att jag kommit hem. 
Nu ska jag önska er en fantastisk fortsatt dag och vi hörs lite senare kanske. ❤️








Och maten på torget 


Saknar Bergen!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0